את דרכי המקצועית התחלתי בתואר הראשון במדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון מתוך רצון לסלול את דרכי אל עולם הטיפול הנפשי. עוד כילדה הייתי ילדה כותבת ושאוהבת לקרוא, והרגשתי שהסיפורים והשירים מאפשרים לי לבטא את העולם הפנימי שלי, לדמיין, לשחק ולחלום. לאחר התואר הראשון שלי החלטתי להעניק מקום נוסף לחלק המשמעותי הזה בתוכי ולמדתי לתואר שני בספרות עברית במסלול לכתיבה יצירתית, גם הוא באוניברסיטת בן גוריון.
משם, הדרך לתואר השני בביבליותרפיה – טיפול רגשי באמצעות ספרות – היתה טבעית. הרגשתי שאני רוצה לאפשר לאחרים להבין ולבטא את עצמם באופן עמוק, לגלות רבדים חדשים בתוכם, לאפשר להם לחשוב על עצמם באופנים חדשים, דרך המפגש עם טקסטים – קריאה וכתיבה. למדתי את התואר השני בביבליותרפיה באוניברסיטת חיפה, ובמהלכו התחלתי את העבודה המעשית בעולם הטיפול – במרכז הורים-ילדים של הרווחה ובמרפאה לבריאות הנפש לגיל הרך. "הילד הוא אביו של האדם", כתב המשורר ויליאם וורדסוורת'; וגם אני מרגישה שהטיפול בילדים פתח לי שער לטיפול בכלל – גם במבוגרים ובילדים שנמצאים תמיד בתוכם.
עם סיום לימודיי, ב2011, התחלתי לעבוד במסגרות טיפוליות שונות, ושנה לאחר מכן פתחתי את הקליניקה שלי. בהתחלה טיפלתי בה בילדים ובמבוגרים, ובהמשך התמקדתי בטיפול במבוגרים. ב2012 התחלתי את העבודה על הדוקטורט שלי בתוכנית ללימודי פרשנות ותרבות באוניברסיטת בר אילן, וכתבתי על האיכויות הטיפוליות של טקסטים מז'אנרים שונים בטיפול בביבליותרפיה. ב2020 ראה אור הספר שלי המבוסס על עבודת הדוקטורט: 'כיצד מרפאת הביבליותרפיה? -כתיבה, ילדוּת, שיר' (הוצאות פרדס ואוניברסיטת בר אילן).
לאורך שנים אלו, בנוסף לעבודתי הטיפולית, אני מרצה בקורסים שונים לאנשי מקצוע מתחום הטיפול על ביבליותרפיה ככלי התערבות בטיפול ומנחה אותם כיצד לשלב בפרקטיקה הטיפולית שלהם עבודה באמצעות טקסט, מנחה סדנאות כתיבה וביבליותרפיה בארגונים שונים ובאופן פרטי.
לאורך שנותיי כמטפלת בביבליותרפיה שילבתי בעבודה הטיפולית שלי גישות טיפוליות נוספות, מתוך ראיית המטופלות והמטופלים שלי והצרכים הספציפיים שלהם ומתוך אמונה בתהליכי שינוי נפשיים בשילוב התבוננות תוך-נפשית על ההיסטוריה האישית, דפוסים ופרשנויות, יחד עם חתירה לתנועה במציאות החיצונית.
מתוך אמונתי בשילוב גישות טיפוליות ומתוך עבודתי הטיפולית באופן זה הלכה למעשה התחלתי לימודים של פסיכותרפיה מבוססת אינטגרציה בתוכנית 'עוגן' במכון מפרשים לחקר והוראת הפסיכותרפיה במכללה האקדמית תל-אביב יפו. בלימודיי בתוכנית ביססתי והעמקתי את הידע שלי במגוון גישות טיפוליות, ואני משלבת אותן כיום בעבודתי, מתוך הקשבה לסיפור הייחודי של המטופל או המטופלת שאתי, לצרכים הייחודים שלהם ולשינויים שהם מייחלים עבור עצמם.